неділю, 17 березня 2013 р.

Простіть мене, Люди, прости мене, Господи.



Сьогодні останній день перед великим Постом - Неділя Прощення.
Це день, коли люди мають можливість  очистити себе духовно, зняти з себе тягар злості, ненависті, дрібних образ.
Чи помітили ми, як важко нам промовити "Прости мене", значно легше сказати "Пробач мене".
Пробачити , вибачити будь-який проступок легше, аніж усвідомити та з дюбов'ю до цієї людини простити її.
Багатьом із нас важко попросити прощення, а декому ще важче відповісти "Прощаю", а тому вони відповідають "Бог простить".
Деколи  думаю, що в монастирі легше бути праведним та святим, бо не бачиш всього того, що викликає гріховні думки, але ж всі не можуть жити в монастирях, а тому, змінюватися треба нам самим : давайте берегти в своїх душах  те світле, що зігріває наших рідних, друзів та знайомих, що робить нас щасливими - це любов та повага  один до одного.

"Якщо ви, - говорить святе Євангеліє, - прощатимете людям їх провини, то і вам простить Отець ваш Небесний, а якщо не прощатимете людям провин їх, то і Отець ваш не пробачить вам провин ваших" (Мф.6,14-15).

Простіть мене, Люди. 
Прости мене, Господи.


Немає коментарів:

Дописати коментар